A jól megszerkesztett reklámnak hatalmas jelentősége lehet egy termék sikerességét illetően, ugyanis ettől válhat igazán ismerté vagy ennek hiányában örökre az ismeretlenség homályába merülhet. Néha egy újonnan gyártott pezsgő másképp nem lesz felkapottá, csakis akkor, ha egy szakértő csapat olyan népszerűsítési szöveget vagy videót készít, amitől az emberekben megmozdul valami, majd megfogalmazódik bennük a kijelentés: „Ez kell nekem!”
A reklám akkor igazán ütős, ha nemcsak egy propaganda szöveget húznak rá valamire, hanem a valóságot fedezi. Nos, a Hungária buborékos ital palackjainak mindegyikén ott található a pezsgő másképp felirat, ami több mindenről árulkodik.
Közöl valamit a gyártók szándékából, ami nyilván az, hogy az eddigieknél valami különlegesebbel rukkoljanak elő. A pezsgő másképp történő fogyasztására is utal, ami abban mutatkozik meg, hogy a buborékos italt ma már nemcsak az ünnepnapok megkoronázásaként fogyasztják, hanem a hétköznapokban is, valahányszor egy pillanatot kivételessé szeretnének tenni.