Ha az ember rátalál egy nagyobb ET-s tárcsára, úgynevezett vödörfelnire, akkor azonnal megjelenik a kísértés, hogy egy nyomtávszélesítővel, pogácsával oldja meg a felszerelést. Elméletben biztosan jól hangzik az Audi RS4 felni felszerelése ebben az esetben, ugyanis, ha nagyon pontosan jár el az ember, illetve méretre van esztergálva a kellék, akkor meg is lehet találni a gyári ET-t.
Legfeljebb egy garnitúra hosszabb kerékcsavar kell ahhoz, hogy tökéletes legyen a végeredmény. Persze fontos az óvatosság: pár milliméteres eltérés még nem fog problémákkal járni, azonban a két vagy három centiméteres pogácsák már igazán érdekes dolgokat tudnak okozni. A szakemberek szerint is jobb hát, ha az Audi RS4 felni ET száma a szokásos marad.
Pontosan ez a helyzet az osztókör- vagy lyukszámmódosító pogácsákkal is. Mit kell ezekről tudni? Olyan tartozékokról van szó, amik a Audi RS4 felni helyére kerülnek és a segítségükkel teljesen idegen tárcsákat is fel lehet szerelni. De a csavarfejek és az alattuk szükséges rész miatt nem lehet őket elég vékonyra kihozni, hogy ne maradjon az emberben egy kis félsz.
Ha valaki kedveli a tuning világát és szeretné azt a kocsijába egy kicsit belevinni, nyugodtan dönthet a központosító gyűrű mellett. Akkor bizonyul egy elengedhetetlen tartozéknak ez, ha a gyárinál nagyobb középfurattal bír az Audi RS4 felni. Azt azonban nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy az érzékenyebb verdák a pontos központosítás hiányában gyakran beráznak bizonyos sebességtartományokban.
Csak a gyári BMW i3 felni mellett szabad dönteni?
Aki elmerült a keréktárcsák témájában, a sok olvasás után gyakran azt a kérdést teszi fel magának, hogy akkor csak a gyárit érdemes választani? Vagy merjen az ember olyan BMW i3 felni mellett voksolni, ami eltér attól, amit a tervező kitalált? Megéri kísérletezni, esélyt adni az extrémebbnek?
A hozzáértők szerint bátran választható a nem gyári BMW i3 felni, de csakis akkor, ha az minden követelménynek megfelel. Szem előtt tartva az ET fontosságát és a lényeges dimenziókat, egy-két mérettel szélesebb felnivel nemcsak vagányabb lesz a kocsi külseje, de még jobban is veheti a kanyarokat.