Nehezen eldönthető, hogy mi az egyszerűbb vagy bonyolultabb. Egy lakás átpakolása vagy a teljes irodaköltöztetés. A lakások esetében általában lazább határidőink vannak, de az irodák nem engedhetik meg maguknak a hosszú költözési időt, hiszen az ügyfelek szeretik, ha elérhetőek az iroda munkatársai.
Ezért gyakran még a hétvégét is bevállalják, hogy a munkahét kezdetén már az új helyszínen legyenek elérhetőek. Szoktuk javasolni, hogy az irodaköltöztetés esetében, előzetesen legyen kész egy terv, hogy melyik bútor hová kerül, így a munkatársaink azonnal az eredeti helyükre tehetik az asztalokat, polcokat. Ezzel elkerülhetőek a felesleges bútortorlaszok.
Szükség esetén, asztalos is jöhet az új helyszínre, így a bepakolással együtt a bútordarabok összeszerelésre kerülnek. Jó szervezéssel az irodaköltöztetés gyorsan lebonyolítható. Az előzetes megbeszélés során szoktunk javaslatokat tenni, hogy a mi munkánk, de a megrendelő feladatai is minél egyszerűbbek és zökkenőmentesebbek legyenek. Így kevesebb fáradtsággal több minden elintézhető ugyanannyi idő alatt.